středa 14. června 2017

Zvonky kam se podívám

Začalo to náhodně jedním bílým zvonkem koupeným na tržišti asi před pěti lety.  A jak to pokračuje?


To můžete posoudit sami. Kde byl kousek volného místa, tam se zvonek zasadil. Časem se taky sám přetransformoval do barvy modré.



Kvete neúnavně opakovaně celé léto. Jeho listy už dobře poznám, takže ze záhonu ho trhám stejně jako plevel.


Před rokem jsem mu pořídila plnokvětého kamaráda. Jen doufám, že se nebude stejně šířit jako jeho jednoduchý bratříček.


Vím, že tohle jsou petúnie, ale ne nadarmo se jmenují Million Bells.


A tyhle náprstníky jsou vlastně taky takové zvonky. Jsou krásné a já je mám moc ráda. Škoda, že se nešíří stejně ochotně jako zvonky. Přivítala bych to.



Zimolez, který se pne po naší bráně, mi zvonek připomíná. Zato není moc podobný obrázku, podle kterého jsme si ho vybrali.


Teď nevím, jestli vám mohu zvonky doporučit. Nakonec proč ne. Jsou bezproblémové. Hodí se do vázy. Ale pokud je nechcete mít všude, hned po odkvětu seřízněte odkvetlé stvoly.

4 komentáře:

  1. Milá Míšo, máš na zahrádce krásné květiny - trvalky, vše Ti pod rukama vzkvétá. Tuším, že máme stejnou vášeň...krásný den D.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Diano. Snažím se o zahradu co nejlépe starat a ona mi to bohatě vrací.
    Zdraví Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Míšo, krásná zahrada!
    Zvonky se opravdu šíří bezhlavě, dobře to znám. Taky je mám všude, ale krásně zahradu rozzáří. Náprstníky se taky plevelí, nestříhej a nech ho dozrát, určitě se rozesemení sám, škoda jen, že je jedovatý. Ještě musím projít další Tvé příspěvky a určitě budu sledovat.
    Krásné dny!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivano, děkuji za návštěvu. Náprstníky se mi sem tam někde objeví, ale klidně by se mohly šířit víc. Letos jsem ještě přikoupila sáček semínek. Tak doufám třeba i v jiné barvy.
      Zdraví Míša

      Vymazat