středa 7. června 2017

Výstava kosatců a pivoněk Hlučín

V neděli jsem si zajela pro inspiraci na Mezinárodní výstavu kosatců a pivoněk do Hlučína. Nezvykle jsem jela sama, protože mužská část naší rodiny se rozhodla pro návštěvu dne otevřených dveří v Tatře Kopřivnice.


Výstavu pořádala ZO ČZS Iris Hlučín a byly na ní k vidění výpěstky jejich členů a také dalších pěstitelů hlavně z Polska.


U vstupu do sálu byly vystaveny povedené květinové vazby, které obsahovaly kosatce.


V sále pak návštěvníky čekala záplava kosatců v různých běžnějších i nezvyklých barvách.




Na druhé straně sálu pokračovaly pivoňky. U některých jsem skoro váhala, jestli jsou živé nebo umělé. Tak dokonalé byly.




A na závěr jsem si zase prohlédla další zajímavé květinové vazby.




K tomu všemu nám hrála dechovka. Diváků moc nebylo. Možná to bylo tím, že bylo opravdu vedro.


Výstava byla menší, ale příjemná.

3 komentáře:

  1. Michaelo, Tatra Kopřivnice by mě nechala zcela chladnou :o) ale tyto kytičky otevírají srdce a zaplavují krásou. Překrásné květy. Dobrá volba.
    Krásné dny, Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Miška, musel to byť veľmi príjemne strávený čas medzi takou záplavou krásy. Všetky kvietky na fotografiách sú pekné a naživo to muselo byť ešte úžasnejšie. Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu to byl moc příjemný zážitek. Ráda se pohybuji mezi lidmi, se kterými mě pojí stejné nadšení pro květiny. A jsem nadšená, že jsem v poslední době objevila tolik blogů, kde to krásně kvete.
    Zdraví Míša

    OdpovědětVymazat