sobota 13. dubna 2019

Jaro ve znamení čemeřic

První čemeřice jsem si koupila teprve loni. Byly dost drahé, proto jsem vzala tři na zkoušku. Že vyzkouším, jak se jim bude u nás v zahradě líbit. Všude totiž píší, že čemeřice mají rády vápenitou půdu, což jim opravdu poskytnout nemohu.



Vypadá to, že čemeřice jsou u nás spokojené. Ani kyselá půda je neodradila od raketového rozvoje, takže z poměrně neduživých mláďátek se po roce staly dost robusní krásky. A já jsem z jejich krásy úplně paf.









Dostala jsem čemeřicovou horečku a začala hledat další krásné odrůdy. Pak si tak jednou jdu kolem květinářství a za výkladem jsem je uviděla. Tři krásné holky jednu krásnější než druhou. Už je mám doma všechny tři a chystám se je zasadit k mým ostatním.































Čemeřice nemám ráda jen já, milují je i čmeláci. Dva usnuli zmožení prací přímo v květu čemeřice.

Žádné komentáře:

Okomentovat