sobota 7. října 2017

Podzimní Flora Olomouc 2017

Podzimní výstava Flora Olomouc je převážně zaměřená na sklizeň ovoce a zeleniny. Tolik různých druhů výpěstků se vidí snad jenom tady.






Ale mě přeci jen více zajímaly květiny. Ovoce i zeleninu doprovázely na každém rohu hlavně jiřiny.


Obdivovali jsme krásné květinové vazby, výsledky floristické soutěže Jablko poznání.











Součástí podzimní Flory byla i květinová výzdoba 6 olomouckých kostelů. Všechny jsme obejít nestihli, ale z těch dvou, kde jsme byli, nás jednoznačně zaujal kostel Zvěstování Panny Marie (kapucínský kostel), který byl vyzdoben jedním slovem nádherně.







A nakonec aspoň střípek z výzdoby kostelu sv. Mořice.


2 komentáře:

  1. Míšo, opět zajímavá reportáž. V Olomouci jsem letos byla a rozhodně se sem vrátím, protože tohle město je velmi zajímavé a charizmatické. Flora Olomouc mne láká již spoustu let, ale ještě jsem se tam nevypravila. Tak alespoň takto vidíme, jak na Moravě dovedou krásně aranžovat květiny a jak vkusně květinová výzdoba doplní mystickou krásu místních kostelů a katedrál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Diano, jsem ráda, že to máme do Olomouce relativně blízko a pokud můžeme, vždy na Floru jedeme. A opravdu květiny nádherně podtrhly interiéry kostelů.
      Míša

      Vymazat