pondělí 14. května 2018

Zahrada v květ(n)u

Každý rok je to stejné a přeci pokaždé jiné. Letos tedy obzvlášť rychlé. Loni v tuto dobu teprve rozkvétaly poslední tulipány, letos už je nenávratně po nich. Zato už kvetou kosatce a lupiny.



Hlavní pozornost na sebe jako každý rok trochu nespravedlivě strhnou novinky. Jako tento kosatec.


Seji, přesazuji, nevím, kde mi hlava stojí. Rododendron jsem ještě ani nenavštívila a už odkvétá.

 Nový mám letos také záhonek s okrasným česnekem. Zatím začíná kvést Allium christophii.


Plamének na naší bráně z dvorku do zahrady je obsypaný květy.


A louka plná kopretin. Tolik jich ještě nikdy nebylo.


























Kočičí ráj  - minizáhon se šantou.

6 komentářů:

  1. Moc ráda se chodím inspirovat. Krásné květiny!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zuzko, jsem ráda, že mohu někoho potěšit a podělit se o svou radost.
      Míša

      Vymazat
  2. Miška, záhradka ti nádherne kvitne. Aj keď to dá určite veľa práce, relax v takejto záhradke poteší oko aj dušu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, pro mě je to ta nejlepší a nejkrásnější práce. A velký relax k tomu.
      Zdraví Míša

      Vymazat
  3. Ty kosatce jsou krásné. Taky bych si ráda pořídila, ale nevím, kam je vmáčknout. :-) A kočky ti na šantu chodí? Tu moji naprosto ignorovaly.
    Měj se hezky, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám štěstí, Dý, že mám místa hodně. Problém je pak vše zvládnout obhospodařit. Jo, kočky se v létě rády v šantě válí nebo v ní spí a teď na jaře ji zase okusují.
      Míša

      Vymazat