čtvrtek 14. června 2018

Zahrada v modrožluté

Na červnové zahradě je krásné, jak se mi denně mění před očima. Skoro každý den vykvétá něco nového.





Nejvíc září žluté květy janeby, řebříčku tužebníkového a také všudypřítomný měsíček. Pěstuji jej jako výplň záhonů, neboť jsem zjistila, že mezi sebe moc nepustí plevel. Když už je ho moc, může se jednoduše vytrhat.





























Krásně je doplňují modré a fialové ostrožky a chrpy.





Příjemně mě překvapil i holandský kosatec Silvery Beauty neobvyklou kombinací bílé, modré a žluté barvy.


Zvláštní měsíček v banánové barvě Snow Princess mám letos poprvé.



Kobylka se mnou měla trpělivost a počkala, než se mi ji podařilo vyfotit. Je to ta největší kobylka, kterou jsem kdy na zahradě viděla.


Právě rozkvétá i pryskyřník v různých barvách. Mimochodem i ve žluté.


Modrá a žlutá se k sobě výborně hodí. Jako třeba v této kytici.


3 komentáře:

  1. Páčia sa mi takéto záhony z rôznych druhov kvetiniek. Pôsobí to veľmi prirodzene, takmer ako na lúke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve skutečnosti jsou některé záhony jeden za druhým, ale máš pravdu, u nás panuje tak trochu příroda. A měsíček v mezerách se mi opravdu osvědčil, je mnohem krásnější než plevel, vysévá se sám a plevel k sobě nepustí.
      Krásné léto. Míša

      Vymazat