neděle 8. dubna 2018

Střípky z Velikonoc

Čas pádí a já jsem trochu pozadu. Velikonoce jsou jako každé svátky příjemné. Ve dnech volna se toho dá stihnout mnohem víc než během normálního víkendu.

My jsme, jak už rodinná tradice velí, vyrazili na Vítkovsko na medvědí česnek.  Cesta je lemována kopřivami, na konci louka plná medvědího česneku. Letos byly jeho lístečky trochu malé vzhledem k předchozímu chladnému počasí. Nachází se zde také krásné místo obsypané bledulemi. Nádhera.



Dům nám proti nezvaným koledníkům hlídala tato dvojice zajíců. Svůj úkol splnili dobře, přišli jen vítaní a milí sousedé.


Do květináče jsem jim zasadila i narcisy Geranium, které se mi podařilo koupit a z kterých mám velkou radost.


Teplé počasí probudilo na zahradě další spící krásky. Jako miniaturní fialky. Letos se jim zvlášť daří.


6 komentářů:

  1. Máš krásné fotky, čím fotíš? Já viděla bledulky jen v Pruhonickem parku, jinak maximálně sněženky... Jakoby část přírody úplně mizela :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janino, mám Canon EOS M10. Měla jsem velké plány, jak se naučím fotit pořádně, ale zatím využívám jen automatické režimy. Bledulová louka je opravdu nádherná. Myslím i díky tomu, že o ní moc lidí neví.
      Zdraví Míša

      Vymazat
  2. Míšo zdravím Tě, čekala jsem na Tvůj opravdu jarní příspěvek a je zde. Krásně kvetou Tvé jarní cibuloviny a zaječí výzdoba nemá chybu. Velikonoce utekly opravdu rychle. Tento víkend mám pocit, jakoby má zahrádka vstala z mrtvých. Tráva povyrazila a na záhonech svítí hyacinty v zářivých barvách. A té práce Tak hurá do zahrádkářského jara!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diano, po měsících paběrkování nastávají květinové žně. Taky mám pocit, že se mi teď zahrada mění ze dne na den před očima. Úplně sdílím Tvé nadšení. A určitě budu ráda nakukovat na Tvou zahradu.
      Zdraví Míša

      Vymazat
  3. Krásne zábery kvetiniek. U nás medvedí cesnak široko-ďaleko nerastie. Víkend bol u nás slnečný a už skutočne jarný a aj záhrada sa akoby šibnutím čarovného prútika začala prebúdzať. To jarné aranžmá v keramickej nádobe je úžasné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, děkuji. Mám medvědí česnek i na zahradě. Taky roste dobře i ze semínek, jen chvíli trvá než se rozroste. Doporučuji vysadit nebo vysít. Mně se zdá, že jsme se přehoupli ze zimy rovnou do léta.
      Zdraví Míša

      Vymazat